跳到主要內容

柳州螺螄粉vs米線爭奪戰🍜螺螄真係食得?😳

知道我喜歡吃粉麵的同事,
每星期都見到我無米線不歡😂🙈🙊
唔想日日食譚字頭米線仲有咩選擇?
有日同事就帶左我去食一間開心大發現的柳州螺螄粉,😯
還說螺螄粉比米線更好食。
心諗:「平時粉麵我最鐘意就係食米線,因為貪佢有質感和嚼勁,仲有咩粉正過粗韌適中的米線?🤔




見餐牌有多款標示是螺螄粉、螺螄湯飯、螺螄水餃等,

才疏學淺的我完全唔知螺螄係咩?😅


不過看英文倒是明白多即是snail的意思!😂
好奇的我就問店員原來螺螄粉是廣西柳州的地道小吃湯底以螺螄熬製而成,
螄真的如snail一樣是田螺的一種
而螺螄粉旳湯底更想像譚字頭米線可選不同程度的辣 (大、中、小辣)。

我和同事點了一碗柳州螺螄粉Liuzhou Snail Noodles$45
不用額外加錢已包含酸筍、木耳、花生、油炸腐竹、時菜、木耳和酸豆角等配料配料非常豐富!😳
但因為二人share一碗螺螄粉的關係所以我們加了不少🙈
嚐一口湯頭
有一股獨特的鮮香味
可能這就是螺螄所熬製而成的濃湯味難以形容的味道!😯
雖然我們選了小辣但個人來說覺得辣度不夠,
食開譚字頭米線中辣的我完全覺得不辣可能下次再食要叫大辣先得。😅

酸豆角、酸筍令湯底的辣中帶微酸味道更複雜有層次,
炸腐竹炸得香脆賣相像吃艇仔粥上的脆脆浸成微脆並滲透了湯底的味道這個配搭相當有趣!
最令我驚喜的是那來自柳州特有的米粉
看起來比平時食開的米線幼細,
但軟滑而質感煙韌又有點彈性很有嚼勁!😋
腩肉($6)雖然只有兩件但味道不錯鹵得入味肉質炆得軟又不會太肥。
冬菇($6)一看其深黑色便知道味道相當入味👀 
豬肚($10)件件都厚肉、有嚼勁值得一試!👍🏻
肥牛($10)則比較普通可取之處在於脂肪不會太多。
煎蛋($6)半生熟有少少流心 🍳 食麵加蛋永遠是完美的配搭。
整體來說所有餸菜份量都比我想像中的少,
淨麵$45加了$38
$83一碗粉麵來說是真是有點兒貴,平時在坊間食兩碗麵都可以了。🙁 
但無可否認湯底是很有特色!柳州米粉口感也是最值得一試!😁👍🏻
淨以米粉質感來說的確好食過米線。🙈🙊





涼拌茄子 Eggplant Salad($22)


一客份量有78 都算幾抵食!
茄子外皮煎得微脆裡面軟配上特調酸辣醬,幾惹味!值得一試!👍🏻



涼拌青瓜 Chinese Cucumber Salad($22)
青瓜新鮮爽脆食落「索索」聲,
雖然只留於表面但秘製酸辣醬汁令到青瓜十分醒胃,作為前菜不錯啊!😋

醉貴妃(小)Drunk Chicken (small)($32)


給的是雞翼部份都算多肉肉質嫩滑,
可是醉雞汁液只留於表面 酒味不重雞肉不太入味。😟 
食開自家製醉雞重花雕酒味的我都是比較喜歡重口味。

醉豬手(小)Drunk Trotter (small)($32)
汁液始終只留於表面不太入味而且酒味薄弱所以味道方面比較遜色。😟
但豬手的部份用料不錯不肥又多筋肉,
豬皮則烹調得爽口彈牙口感出色,
如果重口味一點就好了。

農家水餃 Dumpling with Sweet & Sour Sauce($42)

一碗有6份量略嫌太少,
本來以為叫得「農家」水餃裡面應該會有時菜
但原來水餃裡面是純豬肉餡🐖
由於個人比較喜歡菜肉餃所以這不太是我杯茶。🙁
但配上酸酸甜甜的調味汁中和了淨豬肉的膩感。

冰鎮提子蘋果汁 Grape with Apple Juice($16)
味道真的很fresh果然是鮮榨!☺️ 
跟餐優惠還可減$12都算抵飲😏

就算不加飲品本來已包茶水又沒有茶芥都算不錯
綜合而言,
獨特風味的柳州螺螄粉都是值得一試的,👍🏻
因為這種煙韌質感的粉麵不是常碰得到。
唯對於食開街坊價譚字頭米線的我來說,價格有點兒貴吧!🙈
小食價錢就合理得多。

地址:柳園菜館 (尖沙咀)
尖沙咀金馬倫道16號金馬大廈1樓全層

營業時間:星期一至日11:30-23:30

留言

這個網誌中的熱門文章

Shisha、飲酒,傾計好地方!😏

跟 shisha 朋友去左一間隱世 shisha bar , 感覺幾清靜,適合談心又幾 chill , 想傾計,又唔想太嘈,呢到就啱晒啦! 😏 呢到有好多與別不同嘅 shisha 口味, 香港奶茶有、 fml 有、 polar bear 都有,好特別呀! 😍 我地要左 hong kong milk tea , 一開始食,真係有淡淡嘅奶茶味滲透出來,真的不錯喔! 👍🏾 Darren ( $98 ) 以四種烈酒做 base 嘅 cocktail , 加上兩款橙酒做配搭, 橙味十足,鍾意飲烈酒嘅 foodie 可以一試! 🤭 Annabelle ( $98 ) 呢杯啱晒女仔飲, 有椰子酒、 Bailey’s 等, 容易入口得黎,又夠晒 creamy ,正! 😏 地址: NU AER Shisha Lounge ( 尖沙咀 ) 尖沙咀赫德道 11 號利就商業大廈 2 樓 營業時間: 星期一至六: 18:00-04:00 星期日: 19:00-02:00

誰說只有長洲芒果糯米糍最好食?😏

糯米糍一直都是小編和肥妹的最愛 ❤️ , 因為我們最喜歡糯米糍煙煙韌韌的口感。 😙 近年,「長洲糯米糍 」衝出長洲, 全因長洲一間甜品店把這種街坊小食加以改良, 把每個糯米糍都弄得有如半個手掌之大, 😳 𥚃面還有一整片的芒果肉,大大件的造形招徠不少食客。 後來,市面更出現了多間標榜自己為「長洲芒果糯米糍」或芒果糯米糍專門店,遍佈港、九、新界, 如果問我邊間係來自長洲的原創店,真的是無從稽考! 🤔 來自長洲與否,其實不是很在乎,小編在乎的是那一家最好吃便是了! 😏 別看這「聰記」寂寂無名,幫襯的食客都不少! 😯 大部份食客都會買一盒 M size 的芒果糯米糍(原價 $12 ), 因為唯獨只有 M size 的芒果糯米糍買 5 送 1 ,即一個糯米糍 $10 就有,都算便宜。 不過因為第一次食,為了試下好唔好食,所以我們二人 share 一個 XXL size 的芒果糯米糍便好! ☺️🙈 XXL size 芒果糯米糍( $18 ) 不愧是 XXL ! 😍😍😍 竟然有一個手掌般大 🖐🏻 ,果然很吸睛! 👀 外皮口感煙韌軟糯, 雖然皮並不算薄,但個人來說,這樣的厚薄都算可以接受。 裡面包着一大片厚厚的新鮮呂宋芒果肉,吃起來果肉多汁可口。 😋 不過可能是秋季的關係,芒果吃起來不夠香甜, 但其芒果香倒是不假,沒有浸過糖水的虛偽感! 😏 整體來說, 「聰記」的芒果糯米糍都算值得一試! 小編認為芒果糯米糍最重要是貨真價實,要不然食客食過一次便會投奔第二家,畢竟這行競爭不少。 而「聰記」的糯米糍用料和份量絕不吝嗇, 吃起來啖啖芒果肉,確實不錯吃! 👍🏻 另外,店裡還有榴槤和奇異果等不同口味,味道創新,下次一定要再食過返尋味! 而家不用入長洲都可以吃到好吃的芒果糯米糍了! 🙈 地址: 聰記糯米糍 ( 灣仔 ) 灣仔軒尼詩道 289 號地下 B 號舖

轉角遇到三才,街坊價無味精魚蛋粉😋

銅鑼灣旅客區出名高消費, 食個麵都要分地區價, hea hea 地食都要 $40-$50 ,所以要食平野真係無咩選擇。 😞 有日係公司附近,見到有個「二奶架」介紹有間平價麵食係渣甸坊裡面,所以就和同事試試。 🙈 入到去比我想像中多食客, 明明已經下午兩點,早已過了打工仔食飯的黃金兩小時,都仍然差不多滿座。 😯 見有食客一來,唔洗點餐老闆娘就知佢食咩,可見食店都頗受街坊熟客歡迎呢! 見炸墨魚蝦條係「三才」的招牌當然要試下啦! 不過竟然兩點已售罄,看來想食的話,下次要早 d 黎啦。 😞 但老闆娘見我食唔到墨魚條,唔想我失望而回就推薦我不如試下炸墨魚片。 所以我們就叫了碗魚旦魚片河、韭菜餃炸墨魚片河、鮮炸魚皮和一杯凍檸茶(粉麵配熱飲加 $5 、凍飲加 $7 )。 魚旦魚片河( $33 ) 聽聞魚蛋是「三才」每日親自手打,果然是有些分別! 魚蛋魚味十足,口感爽滑彈牙,都算不錯呀! 湯底本身比較清淡, 而每碗都有少許蔥、蒜蓉及冬菜提味, 旁邊亦有辣椒油、魚露、醋等調味料自由添加。 韭菜餃炸墨魚片河( $33 ) 係餐牌上見唔到炸墨魚片,莫非是隱藏餐單? 😏 炸墨魚片真的是小編第一次見。 和魚片一樣,外皮有一層炸皮,裡面包着墨魚肉, 但不是魚片那種軟滑的口感,而是比較紮實爽口,都算值得一試。 自家製的韭菜餃皮薄餡料適量, 但重口味的我就覺得韭菜咬落不夠爽口,味道比較淡,可能是因為店家着重健康不加味精的關係?! 🙊 值得一讚的是河粉晶瑩剔透,口感滑溜,滑到我夾左好多次都夾唔起 😂 鮮炸魚皮( $15 ) 一吃便知道炸魚皮是自家製, 魚皮炸得薄身香脆,魚香味濃郁。 嘩,原來還有下午茶優惠時段( 14:30-18:00 ), 每位最低消費 $25 ,就可以免費送油菜一碟、魚皮一客或熱飲一杯。 下次來吃下午茶就更便宜了。 🙈☺️ 地址: 三才魚蛋粉麵 ( 銅鑼灣 ) 銅鑼灣渣甸坊 48 號采怡閣地下 6 號舖 營業時間:星期一至日: 11:00-21:00